Spartoo anvender cookies til at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside. Ved at fortsætte med at gennemse dette websted accepterer du deres brug for at oprette statistikker over besøg eller for at give dig personlige tilbud eller målrettede annoncer. Du ønsker Læs mere ? Du ønsker Indstillinger for cookies ?

Hjælp

89 87 09 60
mandag - fredag: 8.30 - 16.30
Følg op på dine forespørgsler
Vælg en rubrik
Før bestilling
Efter bestilling
Min konto
Kontakt os

Foretag en bestilling

Betaling

Betaling

Betalingsmetoder
For et spartoo produkt :
  • Visa Dankort eller Mastercard (betaling med det samme);
  • Visa Dankort eller Mastercard (betaling i 3 afdrag, ved et minimumskøb på 750,- kr., et gebyr på 40,- kr tillægges på denne service);
  • American Express ;
  • Paypal ;
  • Bankcheck ;
  • Bankoverførsler ;
  • Spartoo gavekort.
For et partnerprodukt:
  • Visa Dankort eller Mastercard (betaling med det samme) ;
  • Paypal ;
Sikker betaling
Vi har valgt CIC Bank for at sikre betalingssikkerheden. Dine bankoplysninger overføres til vores server krypteret af SSL (Secure Socket Layer) og overføres med stor sikkerhed til vores bank. Dine bankoplysning bliver ikke gemt. Alle disse regler lever op til de sikkerhedsstandarder, der bedst mulig sikrer dine transaktioner.
Moms
Priserne på produktsiderne og i kurven er priser inklusive moms, til den aktuelle danske momssats. Priserne på betalingssiden er følgende :
  • For personer som bor i Danmark, Grønland og Færøerne : dansk momstakst ;
  • For flere detajler kan du tilgå vores Generelle salgsbetingelser (købsvilkår) under punkt 6 :
Jeg kan ikke godkende min betaling
Hvis din bank afviser din betaling, annulleres din bestilling automatisk og beløbet for varen vil ikke blive opkrævet. Vi anbefaler dig at kontakte din bank for at kende de betalingsbetingelser for køb over Internettet, som din bank tilbyder. Du kan derefter foretage bestillingen igen.
Hvad sker der, hvis min bank afviser betalingen?
Hvis din bank afviser din betaling, annulleres din bestilling automatisk og beløbet for varen vil ikke blive opkrævet. Vi anbefaler dig at kontakte din bank for at kende de betalingsbetingelser for køb over Internettet, som din bank tilbyder. Du kan derefter foretage bestillingen igen.

Gennemføre en bestilling

Gennemføre en bestilling

Hvordan foretager jeg en bestilling?
Her kan du følge de forskellige etaper for at bestille en vare hos Spartoo: Hvis du allerede har en kundekonto, skal du logge ind ved at indtaste din e-mail-adresse og adgangskode. Hvis du endnu ikke har en kundekonto, skal du oprette en. (Oprettelse af en kundekonto er afgørende for at bestille). Alt hvad du skal gøre er oplistet i de nedenstående etaper:
  1. Vælg de modeller, farve og størrelse som du kan lide og tilføj dem til din kurv.
  2. Når du har valgt alle de varer, som du ønsker at bestille, skal du klikke på "Min kurv" øverst til højre på siden og derefter på feltet "Bestil" i grøn for at afslutte din ordre.
  3. Du skal nu godkende din ordre i etape 5:
    • Hvis du har en rabatkupon, skal du indtaste koden eller vælge den;
    • Vælg betalingsmetode;
    • Vælg leveringstype;
    • Vælg leveringsadresse;
    (N.B) Din leveringsadresse skal være i det land, der svarer til vores hjemmeside (En fransk ordre er lavet på vores franske hjemmeside: spartoo.com, en spansk ordre er lavet på vores spanske site: spartoo.es).
  4. Før du går til betaling, skal du tjekke indholdet af din kurv (størrelse, farve) og afslutte ordren ved at indtaste dine bankoplysninger.
Du modtager en e-mail, når ordren er bekræftet, og en anden e-mail, når ordren afsendes. Ved at klikke på "Min konto" øverst til højre på hjemmesiden, så i "Mine bestillinger" ved at vælge "se min sidste bestilling", vil du være i stand til at følge forløbet af din ordre. I dette afsnit kan du også se alle de ordrer købt hos Spartoo og fakturaen for hver ordre. Hvis du har spørgsmål til din ordre, skal du gå til rubrikken "min bestilling".
Min kurv
Tilføj en vare i din kurv
Gå til produktsiden for den vare som du ønsker at købe. Vælg varens størrelse. Klik derefter på "Tilføj til kurv".
Bekræft min kurv
Du ønsker at bekræfte din ordre: Gå til "Min kurv" øverst til højre på siden og klik på "Bestil", i grøn.
Fjern varer fra min kurv
Hvis du vil fjerne en vare fra din indkøbsvogn, skal du klikke på papirkurvs-ikonet ved siden af kolonnen "total". Hvis du vil ændre mængden, klik på plus eller minus ved siden af kolonnen, hvor størrelsen for varen er angivet.
Varer i kurv kan reserveres i kort tid
Kurvens varer kan reservers i 15 minutter. I denne periode kan denne artikel ikke bestilles af en anden person. Efter denne periode er de varer, som du har valgt, ikke længere forbeholdt kun til dig.
Foretag en bestilling til gave
Vores gavekort (CADO Carte) bruges som et kreditkort. Alt hvad du skal gøre er at vælge dette kort som betalingsmetode: ”kreditkort”
OBS: Sørg for, at den samlede mængde af din ordre er mindre end eller lig med dit gavekort, da det ikke er muligt at supplere med en anden betalingsmetode. Vi inviterer dig også til at beholde dit gavekort, når din bestilling er lavet, da i tilfælde af retur bliver dette kort genkrediteret. Tilbyd et gavekort: Spartoo giver dig mulighed for at tilbyde dine kære et gavekort:
  • Du vælger beløbet;
  • Du skriver en besked til modtageren;
  • Du sender gavekortet via e-mail, eller du udskriver det for at aflevere det.
Gavekortet er gyldigt i et år fra aktiveringsdatoen.
Advarsel: Dette kort er kun gyldigt for Spartoo-produkter. Hvis ordren indeholder et partnerprodukt, kan du ikke bruge det. For at få købe et gavekort skal du tilgå linket her: https://www.spartoo.com/cheque-cadeau.php
Anvend en kupon eller et gavekort
Hvis du har et gavekort, kan du bruge det på en af ​​dine ordrer ved at indtaste koden for dit gavekort i den rubrik, der er angivet til dette formål i ramme nummer 1 "rabatkupon" på betalingssiden. Hvis du har en kupon eller et gavekort der allerede er registreret, vil du blive tilbudt at anvende dette ved betalingen. Hvis gavekortet er gyldigt og din ordre opfylder betingelserne for anvendelse af gavekortet, bliver rabatten fratrukket automatisk. Hvis der vises en fejlmeddelelse, skal du kontrollere at din ordre opfylder betingelserne for at anvende dit gavekort. Inden du bruger dette gavekort, beder vi dig om at læse dens betingelser. (Vilkårene for brug af gavekortene kan læses ved at klikke på rubrikken ”Mine fordele” inde på din kundekonto ved at vælge "Mine gavekort" og ved at klikke på «flere oplysninger her ).
OBS:
  1. Spartoo gavekort kan ikke fratrækkes fra en ordre på et partnerprodukt.
  2. I tilfælde af retur eller refundering genopretter vi ikke dine rabatkuponer

Jeg har lagt mærke til en fejl på hjemmesiden

Jeg har lagt mærke til en fejl på hjemmesiden

Jeg har lagt mærke til en fejl på hjemmesiden
Vi gør meget ud af at vores beskrivelser og at vores kommunikation generelt fremstår tydelig og fejlfri. Hvis du har bemærket fejl på hjemmesiden, beder vi dig venligst om at gøre os opmærksom på disse fejl ved at skrive en e-mail via vores kontaktformular, eller ringe til vores kundeservice på tlf. 89870960. På forhånd tak for din hjælp.

Levering

Leveringsområder

Leveringsområder
Leveringsområder som spartoo.dk dækker :

Leveringsmetoder - Leveringsfrist

Levering i Danmark - Grønland - Færøerne
Levering Postnord til posthus, pakkebutik, pakkeboks Leveringstid: 7 hverdage Pris: Gratis
Levering hjem til dig med Postnord Leveringstid: 7 hverdage Pris: 40 kr.
Levering hjem til dig med Standardleverance med UPS : Leveringstid: 5 hverdage (den generelt konstaterede leveringstid) Pris: 80 kroner
Levering hjem til dig med Ekspresleverance med UPS Leveringsfristen indenfor 1-2 hverdage (den generelt konstaterede leveringstid), hvis bestillingen er foretaget inden kl. 13. Pris: 112 kroner
Levering i Danmark
Levering hjem til dig med Postnord Leveringstid: 7 hverdage Pris: Gratis
Levering hjem til dig med UPS STANDARD Leveringstid : 3 hverdage Pris: 52 kr.
Levering hjem til dig med EXPRESS (UPS EXPRESS) Leveringsfrist: afhænger af postnummeret, som er skrevet på betalingssiden og om bestillingen er foretaget inden kl. 13. Pris: 112 kr.

Få leveret til et andet sted end min hjemmeadresse

Få leveret til et andet sted end min hjemmeadresse
Spartoo produkter
Spartoo tilbyder dig mange muligheder for at få leveret din pakke tæt på din bopæl:
  • Med Postnord kan du få leveret din pakke til et posthus, en pakkebutik eller en pakkeboks. Du kan også vælge at få pakken leveret hjem til dig eller til din arbejdsplads mod et gebyr.
  • Spartoo tilbyder en lang rækkker afhentningssteder takket være Postnord netværk af posthuse og pakkebutikker. Du kan få leveret til butikker med lange åbningstider i nærheden af din bopæl eller dit arbejde.

  • Partnerprodukter
    "Partner"- produkter anvender deres egne leverings- og returbetingelser. For at høre dem, skal du gå til produktsiden og klikke på "se leveringsbetingelser".

Partnerprodukter

Partnerprodukter

Hvad er et partnerprodukt?
Et partnerprodukt er en vare, der sælges af en professionel sælger via spartoo.com-webstedet. Alle sælger/samarbejdspartner er kvalificerede og er omhyggeligt udvalgt af Spartoo for deres kvalitet på produkter og tjenester. Du er garanteret sikkerhed for betaling, når du foretager dit køb. Produkterne er markeret med ikonet "Partnerprodukt" på produktsiden. Det er også muligt at filtrere produkter af sælger ("Spartoo" eller "Partnerprodukter" eller "Alle leverandører"). Linkene på produktsiden giver dig mulighed for at se Sælgeroplysninger, Forsendelsespolitik og Returpolitik.
Betingelser for betaling, levering og retur for partnerprodukter
Betaling
Du kan betale med kreditkort eller Paypal. Betalingsmetoder er sikre og administreres fuldt ud af spartoo. Når du køber et partnerprodukt, sendes detaljerne for din betaling aldrig til sælgeren.
Levering og retur
Leverings- og returbetingelserne vises på produktsiden. Du kan klikke på denne side på for tilgå leverings- og returlinks for yderligere information. Vi bestræber os på at introducere samarbejdspartnere, der tilbyder de samme gratis forsendelses- og gratis returtjenester som Spartoo. Partnerne er dog fri til at fastsætte deres leveringsfrekvens og tilbyde gratis eller retur betalt for egen regning.
Hvordan er leveringen for partnerprodukter?
Når din ordre er bekræftet hos spartoo.dk, sender vores samarbejdspartner din ordre indenfor 48 timer. Efter afsendelsen af din ordre vil du modtage en e-mail, hvor du finder navnet på det firma, der leverer leverancen og pakkesnummeret på din forsendelse. Du kan spore din pakke ved hjælp af pakkenummeret og det tilsendte trackinglink
Hvordan kan jeg returnere et partnerprodukt?
Du kan returnere varer købt hos en samarbejdspartner, ved at respektere den gældende tidsfrist for at anmode om en retur. Du kan læse mere om returbetingelserne inde på produktsiden. For at udføre en retur, skal du logge ind på din kundekonto på spartoo.dk med din e-mailadresse og din adgangskode, derefter udfyld returformularen under rubrikken "Mine varereturneringer". Du betaler selv portoen. Du modtager en e-mail med en returadresse til hvilken du skal sende varen og en returkode, som du skal printe ud og lægge ind i pakken inden den sendes retur. Når varen er modtaget hos vores samarbejdspartner, godkendes refunderingen og Spartoo sørger for at tilbagebetale beløbet for varen til dig.

Problemer med at logge på din kundekonto

Problemer med at logge på din kundekonto

Problemer med at logge på din kundekonto
Hvis du oplever problemer med at logge ind, skal du først sørge for at tjekke om din Internetforbindelse fungerer som den skal. Hvis du fortsat oplever problemer med at logge ind, skal vi vide hvilken support (computer, tablet, smartphone) og browser (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome …) du anvender, før vi kan foretage et sikkerhedstjek i vores it-afdeling.

Problemer opstået under godkendelse af en bestilling

Problemer opstået under godkendelse af en bestilling

Jeg kan ikke se min rabatkupon eller mit gavekort
Hvis du har rabatkuponer til rådighed, kan du se dem inde på din kundekonto i rubrikken ”Mine fordele” . Hvis du ikke kan se dette, er det fordi din rabatkupon er udløbet og ikke længere er gyldig. Du kan se betingelserne for rabatkuponer og gavekort inde på din kundekonto ved at klikke på ”Mere info her” , under koden for din rabatkupon.
Vi informerer dig ligeledes om at i tilfælde af en retur eller en refundering, vil rabatkuponer ikke blive genoprettet.
Mine rabatkuponer/gavekort er ikke længere synlige på min kundekonto
Du kan se betingelserne for brug af rabatkuponer og gavekort inde på din kundekonto ved at klikke på ”Mere info her” , under koden for din rabatkupon. For at få adgang til dine kuponer, klik på ”min konto” , derefter klik på rubrikken ”mine fordele”. Rabatkuponerne er ikke gyldige på nedsatte varer, da du allerede drager fordel af en rabat. Kuponerne kan ikke lægges sammen og gælder kun ved et minimumskøb. Rabatkuponer er ikke gyldige på partnerprodukter.
Jeg kan ikke se min bestilling på min kundekonto
Hvis du ikke kan se din bestilling inde på din kundekonto, kan du kontakte vores kundeservice pr. e-mail via kontaktformularen nedenfor. Det er vigtigt, at du oplyser datoen for din bestilling samt dit bestillingsnummer, hvis du har gemt dette.
Min kurv
Tilføj en vare i din kurv
Gå til produktsiden for den vare som du ønsker at købe. Vælg varens størrelse. Klik derefter på "Tilføj til kurv".
Bekræft min kurv
Du ønsker at bekræfte din ordre: Gå til "Min kurv" øverst til højre på siden og klik på "Bestil", i grøn.
Fjern varer fra min kurv
Hvis du vil fjerne en vare fra din indkøbsvogn, skal du klikke på papirkurvs-ikonet ved siden af kolonnen "total". Hvis du vil ændre mængden, klik på plus eller minus ved siden af kolonnen, hvor størrelsen for varen er angivet.
Varer i kurv kan reserveres i kort tid
Kurvens varer kan reservers i 15 minutter. I denne periode kan denne artikel ikke bestilles af en anden person. Efter denne periode er de varer, som du har valgt, ikke længere forbeholdt kun til dig.
Jeg kan ikke godkende min betaling
På trods af den høje betalingssikkerhed som Spartoo anvender, kan der opstå tekniske fejl ved betalingen af dine køb. Vi beder dig venligst om at tage kontakt til vores kundeservice, så en rådgiver kan forklare dig den videre procedure. Vi besvarer dig så hurtigt som muligt.

Retur og refundering

Retur og refundering

Returfrist
Tidsfrist for at lave en retur på et spartoo-produkt
Du har 30 dage efter modtagelse af din pakke til at udfylde en returanmodning.
Tidsfrist for at lave en retur på et partnerprodukt
Tidsfristen for at gennemføre en returanmodning på et partnerprodukt afhænger af returbetingelserne hos vores samarbejdspartner. For at tilgå returbetingelserne for samarbejdspartneren, skal du logge ind på din kundekonto og derefter klikke på ”se returbetingelser”.
Fremgangsmåden for at gennemføre en retur
Procedure for at gennemføre en retur af en spartoo vare For at gennemføre en retur, skal du logge ind på din kundekonto under rubrikken ”mine varereturneringer”, ”Udfyld en returanmodning” . Følg derefter den beskrevet procedure nedenfor: Procedure :
  1. Vælg den bestilling det drejer sig om, afkryds de varer du vil returnere. Der vil blive spurgt til hvorfor du vil returnere varen.
  2. Vælg indleveringssted : - Posthus, Pakkebutik, Pakkeboks
  3. Print din returetikette (denne skal tilgås i rubrikken « mine varereturneringer »ved at gå til punktet « min sidste varereturnering ». Etiketten er gyldig i 30 dage fra udfyldelse af returanmodningen.
  4. Pak og aflever pakken på det valgt indleveringssted, som du valgte i etape 2. Vi gør opmærksom på, at varen skal returneres i sin originale emballage og være i indtakt tilstand, som da du modtage varen. Returen vil ikke blive godkendt, hvis varen er i dårlig stand (ødelagt, brugt, misfarvet). Når returen er godkendt, sendes der en ny vare eller en refundering vil blive gennemført.
  5. Følg din retur på din kundekonto under rubrikken ”mine varereturneringer” og vælg ”min sidste varereturnering”.
  6. Når pakken er blevet behandlet på vores lager og returen er godkendt, gennefører vi enten en refundering eller en ombytning. Din refundering vil blive indbetalt til dit kreditkort, som du anvendte ved købet. - For refundering til kreditkort, vær opmærksom på at der kan gå nogle dage før en postering er synlig på din bankkonto. Hvis du betalte med kreditkort, der bliver faktureret én gang om måneden, er refunderingen fra kreditkortselskabet muligvis først effektiv i næste måned. For betaling i tre afdrag: - Hvis du har returneret alle varer : Vi refunderer den første månedlige betaling og annullerer følgende månedlige betalinger. - Hvis du returnere nogle af varerne: Vi refunderer ikke den første månedlig betaling, men vi trækker mængden af varer tilbage fra de følgende betalingsfrister. Vi informerer dig om, at bankgebyret på 40 kr. ikke vil blive refunderet. - Hvis har betalt med check eller dit kreditkort er udløbet eller vil udløbe i næste måned, beder vi dig om at give os dine bankkortoplysninger ved registeringen af returanmodningen, så en refundering kan blive gennemført via en bankoverførsel. .
Procedure at gennemføre en retur på et partnerprodukt
Det er muligt at returnere varer købt hos vores samarbejdspartner, ved at overholde tidsfristen for at udfylde en returanmodning. For at kende returbetingelserne, kan du tilgå denne information under din bestilling inde på din kundekonto. Klik på ”Returbetingelser” . For at gennemføre en retur, skal du logge ind på din kundekonto og klikke på ”min konto”. Derefter vælg rubrikken mine varereturneringer, ”udfyld en returanmodning”. Følg derefter den beskrevet procedure nedenfor:
Procedure : Vi gør opmærksom på at portoen ikke er betalt, men at du i det fleste tilfælde selv skal betale for porto.
  1. Vælg den bestilling det drejer sig om, afkryds de varer du vil returnere. Der vil blive spurgt til hvorfor du vil returnere varen. .
  2. Vi gør opmærksom på at varen skal returneres i sin originale emballage og være i indtakt tilstand, som da du modtage varen. Returen vil ikke blive godkendt, hvis varen er i dårlig stand (ødelagt, brugt, misfarvet). Når returen er godkendt, sendes der en ny vare eller en refundering blive gennemført.
  3. Aflever pakken på et posthus eller pakkebutik af eget valg, med adressen til forhandleren skrevet på pakken. Husk at gemme kvitteringen på at pakken er afsendt.
Når din vare er modtaget hos forhandleren vil en refundering blive godkendt, og Spartoo sørger for at overføre beløbet for varen til din bankkonto. Spartoo refunderer beløbet for de købte vare så hurtigt som muligt (seneste 30 dage efter registreringen af din returanmodning).
Retur og refundering
Returbetingelser for et Spartoo produkt
Alle varer købt hos spartoo kan returneres lige gyldigt af hvilken årsag. Du har 30 dage fra den dag du modtager varen til at udfylde en returanmodning. Du kan anmode om : en ombytning til en anden størrelse, en refundering til kreditkort eller refundering i form af et tilgodehavende. Retur af varen / varerne inden for denne periode skal følge den detaljerede procedure nedenfor.
Vær opmærksom på at for at en retur kan accepteres, kan følgende betingelser være overholdt:
  • Varen(erne) må ikke være brugt udendørs;
  • Varen(erne) skal være i ny stand ;
  • Varen(erne) skal svare til nøjagtig dén model der var bestilt ;
  • Varen(erne) skal returneres i originalemballagen, der skal være i god stand , og beskyttet af en anden kasse under forsendelsen (skotøjsæsken må ikke anvendes som forsendelsespakke), sørg for at pakken er ordentligt lukket ;
  • Varen(erne) skal returneres inden for 30 dage efter modtagelsen ;
  • Hvis emballagen ankommer i tom tilstand, kan Spartoo afvise returen, hvad enten det drejer sig om et bytte eller en refundering ;
  • Den (de) skal returneres ved hjælp af nedenstående procedure ;
Din retur behandles i løbet af 7 til 10 hverdage. Når først din retur er godkendt kan vi igangsætte en refundering indenfor 72 timer (maksimum 5 hverdage). Returbetingelser for et partnerprodukt Vores samarbejdspartner har deres egne leverings- og returbetingelserne. For tilgå returbetingelserne for en samarbejdspartner, skal du logge ind på din kundekonto under din bestilling og klik på : ”se returbetingelser”.
Hvordan gennemføres refunderingen?
Du har returneret din bestilling uden at følge returproceduren. Først skal du sørge for at have returneret pakken til den korrekte adresse. Din retur vil blive behandlet mindre hurtigt, fordi de registerede oplysninger skal identificeres med pakkens indhold. Du skal regne med at der vil gå yderligere to uger i forhold til den normale behandlingstid, der normalt er på 7 til 10 hverdage. Tak for din forståelse.
Returporto
Returbetingelser af et spartoo produkt
  • Danmark: Gratis retur med Postnord.
  • Grønland og Færøerne : kunden står for omkostningenerne ved retur.
Returbetingelser for et partnerprodukt
Vores samarbejdspartner har deres egne leverings- og returbetingelserne. For tilgå returbetingelserne for en samarbejdspartner, skal du logge ind på din kundekonto under din bestilling. Derefter, klik ”se returbetingelser” .
Ombytning
Ombytning af et Spartoo produkt
  • Ombytning til en anden størrelse
Du har mulighed for at ombytte din vare til en anden størrelse. Du skal blot udfylde en returanmodning og bede om at få en ombytning til den ønskede størrelse.
  • Ombytning af model eller farve
Vi ombytter ikke en til anden farve eller en anden model . Du kan derfor vælge at returnere varen og derefter foretage en ny bestilling.
Ombytning af et partnerprodukt
Partnerprodukter kan ikke ombyttes. Du kan derfor vælge at udføre en retur og få beløbet refunderet, og derefter bestille en ny vare på vores hjemmeside.

Valg af varer på lager

Find en vare

Find en vare
En søgning efter navn eller mærke via søgefeltet: I søgefeltet øverst på startsiden skal du indtaste navnet på det produkt eller brand, du er interesseret i. Alle produkter, der matcher din søgning, vises på skærmen.
En søgning efter univers eller produktkategori: Du kan bruge vores ledige søgefiltre til at finde det produkt du ønsker. Øverst på siden ser du et banner med søgeord i fed skrift svarende til vores forskellige udvalg, som du kan klikke på. Du kan derefter forfine din søgning ved at vælge en af ​​de underoverskrifter, der foreslås til dig. For eksempel: Nyheder, dame, herre, børn, eksklusive og gode tilbud ... og så finpudse med sko, tasker, tøj ... eller endda sneakers, kjoler, håndtasker mv.
En søgning efter mærke: Du kan direkte søge efter mærke ved at klikke på fanen "858 mærker" øverst på hjemmesiden. Når det ønskede mærke er valgt, kan du forfine dit valg takket være vores forskellige filtre der er synlige til venstre på siden. For eksempel: køn (herre/ dame), model, pris, størrelse, farve osv.
En søgning efter produktreference: Hvis du kender referencen til dit produkt, kan du direkte indtaste dens reference i søgefeltet

Information om vare

Information om vare
Hvis du ønsker at tilgå informationer om en vare, kan du klikke på billedet af den pågældende vare inde på hjemmesiden. Du kan også se en komplet beskrivelse af varen, herunder dens materiale og dimensioner. Du kan ligeledes se billeder fra adskillige vinkler taget i vores fotostudio og nogle gange en 360° visning for bedre at kunne se varen fra alle vinkler, som hvis du havde den i dine hænder.

Information om størrelser

Hvilken skostørrelse skal jeg vælge?
For at vælge din skostørrelse, anbefaler vi dig at læse størrelsesrådene på hver produktside. Dette råd gives af vores kunder: Vi anbefaler, at du følger det, men det kan ikke være egnet til dit særlige tilfælde. Du kan også se størrelsesvejledningen under størrelsesguide længere nede på produktsiden.
Din størrelse er ikke længere tilgængelig? Du kan klikke på "Information om vare/størrelse på lager": En e-mail vil blive sendt, hvis varen er tilbage på lager. Hvis du ikke har nogen nyheder, har vi ikke fået varen på lager. Vi råder dig til at kigge på lignende artikler for at finde en anden vare, du kan lide.
Hvilken tøjstørrelse skal jeg vælge?
For at vælge din tøjstørrelse, anbefaler vi dig at læse størrelsesrådene på hver produktside. Dette råd gives af vores kunder: vi anbefaler, at du følger det, men det kan forekomme at det er anderledes i dit tilfælde. Du kan også se størrelsesvejledningen under størrelsesguide længere nede på produktsiden.
Din størrelse er ikke længere tilgængelig? Du kan klikke på "Information om vare/størrelse på lager": En e-mail vil blive sendt, hvis varen er tilbage på lager. Hvis du ikke har nogen nyheder, har vi ikke fået varen på lager. Vi råder dig til at kigge på lignende artikler for at finde en anden vare, du kan lide.
Sælger Spartoo store størrelser?
Hos Spartoo, har vi med stort omhu udvalgt vores samarbejdspartnere ud fra det store udvalg af mærker og modeller, som de har kunnet tilbyde os, for at give dig bredt udvalg at vælge imellem. Vi har ligeledes tænkt på at have et udvalg med store størrelser, til kvinder med en skostørrelse på over 40 og til mænd helt op en strørrelse 54. For at gå på opdagelse i vores udvalg, kan du anvende de søgefiltre vi tilbyder dig: vælg den ønskede skotype og størrelse: alle tilgængelige størrelser vises på skærmen.

Vare på lager

Vare på lager
Kun tilgængelige størrelser tilbydes hos Spartoo. Det kan ske, at din skostørrelse er udsolgt. Hvis dette er tilfældet, kan du indtaste din e-mailadresse og vælge den ønskede størrelse. Du vil modtage en e-mail, når og hvis den igen er på lager ved at klikke på feltet « Information om vare/størrelse på lager »
Information om vare/størrelse på lager: For at tilgå denne funktion, skal du gå ind på varebeskrivelsen, klikke på feltet og derefter indtaste din e-mailadresse og den ønskede skostørrelse. Hvis du ikke hører fra os, betyder det at varen ikke kommer på lager i den ønskede størrelse. Vi anbefaler således at du søget efter lignende varer, for at finde en anden vare som falder i din smag.

Reservere en vare

Reservere en vare
Desværre, er det ikke muligt at reservere en vare hos Spartoo. For at undgå at en vare bliver udsolgt, anbefaler vi at du køber varen så hurtigt som muligt for at være sikker på at den er tilgængelig.

Spartoo og forfalskede varer (piratkopier)

Spartoo og forfalskede varer (piratkopier)
Forfalskninger (piratkopier) er forbudt ved lovgivning og kan udsætte den ansvarlige for strafferetlige sanktioner. Derfor respekterer Spartoo nøje loven og vi får kun varer direkte fra de officielle anerkendte mærker.
Det er derfor fuldstændig umuligt for en af vores kunder at modtage forfalskede varer (piratkopier).

Mine bestillinger

Ændre – Annullere min ordre

Ændre – Annullere min ordre

Ændre/ Annullere min ordre
  • Hvis din bestilling står i « Afventer pakning » : Har du stadig mulighed for at annullere eller ændre størrelsen på ​​din ordre fra din kundekonto eller fra din ordrebekræftelses-email. Desuden, hvis det drejer sig om et produkt, der sælges og afsendes af Spartoo, kan du også ændre din leveringsadresse. For eventuelle andre ændringer inviterer vi dig til at kontakte kundeservice.
    • Hvis din bestilling har status ”Afventer ordrebekræftelse ” eller ”Pakning igang” :
    Har du stadig mulighed for at annullere eller ændre i din ordre ved hurtigt at kontakte vores kundeservice på tlf. 89 87 09 60 (gratis service + pris for et standardopkald). Kundeservice er åben fra mandag til fredag kl. 8.30–12.30 og kl. 13.30-16.30 (undtagen helligdage). Vi kan stadig annullere eller ændre i din ordre når din pakke er i gang med at blive klargjort eller pakket på vores lager eller hos vores samarbejdspartner.
    • Hvis din ordre vises i ”Transit” eller ”Sendt” status :
    Kan vi desværre ikke længere ændre i din ordre, da den allerede er blevet afsendt fra vores lager. Pakken vil således blive afsendt med den valgte transportør til den angivne adresse. Vi foreslår at du nægter modtagelse af pakken for fremskynde returproceduren og undgå at betale for eventuelle fragtgebyr, hvis du har bestilt et partnerprodukt.
    For at kende status for din ordre, kan du tilgå denne information inde på din kundekonto i feltet ”mine bestillinger”.

Følg min pakke – Leveringsfrist – Problemer med levering

Følg min pakke

Følg min pakke
Status på din ordre bliver opdateret i forbindelse med leveringsprocessen. Se de forskellige étaper her :
  • Afventer pakning : din ordre er godkendt ;
  • Pakning igang : vores logistiske hold er igang med at klargøre din bestilling ; I transit : din ordre er klar til at blive afsendt : den vil blive leveret samme aften til transportøren ;
  • Afsendt : din ordre er afsendt fra vores lager : Et link til transportørens hjemmeside sendes til dig via e-mail.

For at kende status for din bestilling, kan du tilgå denne information inde på din kundekonto i feltet ”mine bestillinger”. Hvis din ordre er afsendt, kan du følge din pakke på transportørens hjemmeside: For at følge din pakke skal du logge ind på din kundekonto og derefter gå til feltet "Mine bestillinger" . Vælg derefter din bestilling og klik på "følg min pakke" (øverst til højre på siden). Til information: linket kan tage et par timer at opdatere. Hvis trackinglinket ikke virker den næste dag, inviterer vi dig til at kontakte kundeservice.

Hvornår vil jeg modtage min pakke?

Hvornår vil jeg modtage min pakke?
For at kende den forventede leveringsdato, kan du logge ind på din kundekonto og derefter gå til feltet ”mine bestillinger”. Vælg derefter din bestilling. Datoen er nævnt i feltet ”følg min pakke” . Hvis din ordre er afsendt, kan du følge din pakke på transportørens hjemmeside: For at følge din pakke, skal du logge ind på din kundekonto og derefter gå til feltet "Mine bestillinger" . Vælg derefter din bestilling og klik på "følg min pakke" (øverst til højre på siden).
Til information: linket kan tage et par timer at opdatere. Hvis trackinglinket ikke virker den næste dag, inviterer vi dig til at kontakte kundeservice.

Jeg har problemer med levering (jeg har endnu ikke modtaget min pakke)

Jeg har problemer med levering (jeg har endnu ikke modtaget min pakke)
Hvis leveringsfristen ikke er overskredet : Beder vi dig om at være tålmodig. Pakken er endnu i gang med at blive transporteret og det ser ikke ud til at pakken vil blive forsinket. Hvis leveringsfristen er overskredet:
  • Du har ikke modtaget en e-mail eller en besked i din postkasse om din pakkes forløb?
Du kan ringe til dit posthus eller afhentningssted og give dem dit pakkenummer. De vil have oplysninger om hvor din pakke er og den resterende leveringstid.
  • Har pakken status som ”leveret” inde på din kundekonto hos spartoo, men du har ikke modtaget den?
Det er muligt, at en anden person omkring dig har modtaget pakken under dit fravær (f.eks. en nabo eller vicevært). Vent ikke med at kontakte disse personer for at høre om pakken kunne være hos dem. Hvis dette ikke er tilfældet, beder vi dig venligst om at tage kontakte til vores kundeservice, så vi kan igangsætte en efterlysning af din pakke. Vi besvarer dig så hurtigt som muligt. Vi beklager på forhånd ulejligheden.
Jeg har ikke modtaget min ordre, men jeg kan se at ordren har status som ”leveret”
Først og fremmest beklager vi ulejligheden. Vi beder dig om at undersøge, om det kunne være en nabo eller en vicevært, som har taget imod pakken for dig. Hvis dette ikke er tilfældet, beder vi dig venligst om at tage kontakte til vores kundeservice, så vi kan igangsætte en efterlysning af din pakke. Vi besvarer dig så hurtigt som muligt.
Den maksimale leveringstid overskredet
Først og fremmest beklager vi ulejligheden. Dette problem skyldes flere årsager. For at finde frem til hvordan problemet er opstået, beder vi dig om at tjekke din pakkes forløb ved hjælp af dit trackinglink (tilgængelig under din bestilling inde på din kundekonto). Faktisk informerer transportøren dig detaljeret om din pakkes forløb.
  • Det er muligt, at transportøren glemte at ligge en besked i din postkasse under dit fravær. Din pakke ”venter” således på at blive afhentet på et posthus/pakkeboks/pakkebutik indenfor 15 dage før den sendes retur til vores lager. Vi råder dig derfor til at gå ned til afhentningsstedet og afhente din pakke så hurtigst som muligt.
  • Det er muligt, at din pakke er angivet som "returneret til afsenderen". I dette tilfælde drejer det sig om et adresseproblem, og transportøren har ikke kunnet finde din bolig og aflevere pakken til dig. Vi vil således kontakte dig, når vi har modtaget pakken på vores lager, for at høre om du ønsker at vi sender pakken igen eller refunderer beløbet til dig.
  • Det er muligt, at din pakke er angivet som ”leveret”. Dette betyder at transportøren har leveret pakken på den angivne adresse. Vi beder dig om at undersøge, om det kunne være en nabo eller en vicevært, som har taget imod pakken for dig.
  • Det er muligt, at sporingen af din pakke viser tegn på at din pakke er gået tabt i transporten (lang ventetid, status har ikke ændret sig siden afsendelse fra vores lager). Vi beder dig venligst om at tage kontakte til vores kundeservice, så vi kan igangsætte en efterlysning af din pakke med vores transportører.
Mit afhentningssted er blevet ændret, men det passer mig ikke
Først og fremmest beklager vi ulejligheden. Vi ønsker at finde en løsning på dette problem. Vi informerer dig om, at når et afhentningssted ikke er tilgængeligt (for eksempel hvis der er for mange pakker eller underbemandet personale), bliver din pakke omdirigeret til et andet nærliggende afhentningssted, så du kan afhente pakken så hurtigt som muligt. Hvis du ikke har mulighed for at afhente pakken, vil den blive returneret til vores lager eller vores samarbejdspartner.
Hvis det drejer sig om en ordre på et spartoo produkt , vil vi ved modtagelsen af din pakke på vores lager foreslå to muligheder som følge af returen via e-mail. At en ny forsendelse bliver afsendt til dig eller en refundering af beløbet. Alt hvad du skal gøre er at kontakte vores kundeservice og lade dem vide hvad du ønsker.
Hvis det drejer sig om en ordre på et partnerprodukt refunderes beløbet automatisk til dig, når pakken er blevet modtaget af vores samarbejdspartner. Vi takker for din forståelse.
Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme på leveringsdagen?
Levering til din hjemmeadresse : Hvis du ikke er hjemme ved leveringen, vil der blive lagt en seddel i din postkasse. Denne seddel angiver tidspunktet og dagen, hvor pakken blev prøvet leveret, og på hvilket posthus eller pakkebutik du kan hente pakken. Du skal fremvise denne seddel og ID for at få pakken udleveret. Din pakke bliver liggende på afhentningsstedet i 15 dage.
Levering til afhentningssted: Ved at vælge denne leveringsmetode, bliver pakken lagt til afhentning på et posthus eller i en pakkeboks/pakkebutik. Du behøver ikke at vente på din bestilling, men du kan hente pakken når det passer dig med en tidsfrist på max. 10 dage, indenfor åbningstiden på det valgte afhentningssted. Husk at medbringe ID.

Jeg har nægtet modtagelse af en pakke

Jeg har nægtet modtagelse af en pakke
Du har nægtet modtagelse af pakken som du bestilte, da leveringen fandt sted.
For en bestilling på et spartoo-produkt : Fra modtagelsen af pakken på vores lager, sendes der en e-mail til dig for at give dig mulighed for at anmode om en ny forsendelse til en anden adresse eller for at anmode om en refundering af beløbet. Det vil da være nødvendigt at kontakte vores kundeservice for at informere dem om dit valg.
For en bestilling på et partnerprodukt : Fra modtagelsen af pakken hos vores samarbejdspartner, har vi forpligtet os til at gennemføre en refundering af beløbet.

Jeg har modtaget en tom pakke

Jeg har modtaget en tom pakke
Vi har modtaget en tom pakke. Vi beklager på forhånd for ulejligheden. Vi beder dig venligst om at kontakte vores kundservice, så en rådgiver kan forklare dig den følgende procedure. Vi takker på forhånd for de vedhæftede billeder af pakken . Vi besvarer dig så hurtigt som muligt.

Jeg har et problem med den ordre som jeg har modtaget

Ordren er ikke i overensstemmelse med det jeg bestilte
Ordren du modtog er ikke i overensstemmelse med den vare du bestilte. Først og fremmest beklager vi ulejligheden. Vi beder dig venligst om at kontakte vores kundservice, så en rådgiver kan forklare dig den følgende procedure. Vi takker dig på forhånd for at vedhæfte billeder af fejlvaren for at kunne fremskynde proceduren . Vi besvarer dig så hurtigt som muligt.
En af mine varer er defekte
En af dine varer har en fabrikationsfejl. Vi beklager ulejligheden. Vi beder dig venligst om at kontakte vores kundservice, så en rådgiver kan forklare dig den følgende procedure. Vi takker dig på forhånd for at vedhæfte billeder af den defekte vare for at kunne fremskynde proceduren . Vi besvarer dig så hurtigt som muligt.

Indhente min regning

Indhente min regning

Indhente min regning
Bestillinger på et spartoo-produkt: For at tilgå din faktura, skal du logge ind på din kundekonto. I rubrikken ”mine bestillinger”, vælg den bestilling det drejer sig om. Klik derefter på ”download min faktura” øverst i højre hjørne af siden. Din faktura er kun tilgængelig fra det øjeblik at din pakke er afsendt.
Bestillinger på et partnerprodukt : For at tilgå din faktura, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice. Din rådgiver vil kontakte sælgeren for at kunne sende en faktura til dig. På forhånd tak for din forståelse.

Retur – Ombytning – Refundering

Jeg ønsker at returnere

Hvornår og hvordan vil jeg blive refunderet?
Refundering af et spartoo produkt
Når din retur er godkendt af vores lager, vil din refundering blive indbetalt via den betalingsmetode du anvendte ved købet. Din retur behandles i løbet af 7 til 10 hverdage. Når først din retur er godkendt kan vi igangsætte en refundering indenfor 72 timer (maksimum 5 hverdage).
  • For refundering til kreditkort, vær opmærksom på at der kan gå nogle dage før en postering er synlig på din bankkonto, da det drejer sig om en international overførsel. Hvis du betalte med kreditkort, der bliver faktureret én gang om måneden, er refunderingen fra kreditkortselskabet muligvis først effektiv i næste måned.
  • Hvis har betalt med check eller dit kreditkort er udløbet eller vil udløbe i næste måned, beder vi dig om at give os dine bankkortoplysninger ved registeringen af returanmodningen, så en refundering kan blive gennemført via en bankoverførsel. .
  • For betaling i tre afdrag: Hvis du har returneret alle varer : Vi refunderer den første månedlige betaling og annullerer følgende månedlige betalinger. Hvis du returnere nogle af varerne: Vi refunderer ikke den første månedlig betaling, men vi trækker mængden af varer tilbage fra de følgende betalingsfrister. Vi informerer dig om, at bankgebyret på 40 kr. ikke vil blive refunderet.
Vi informerer dig om, at bankgebyret på 40 kr. ikke vil blive refunderet.
Refundering af et partnerprodukt
Når din vare er modtaget hos forhandleren vil refundering blive godkendt, og Spartoo sørger for at overføre beløbet for varen til din bankkonto. Spartoo refunderer beløbet for de købte varer indenfor 72 timer.
Returporto
Returbetingelser af et spartoo produkt
  • Danmark: Gratis retur med Postnord.
  • Grønland og Færøerne : kunden står for omkostningenerne ved retur.
Returbetingelser for et partnerprodukt
Vores samarbejdspartner har deres egne leverings- og returbetingelserne. For tilgå returbetingelserne for en samarbejdspartner, skal du logge ind på din kundekonto under din bestilling. Derefter, klik ”se returbetingelser” .
Er det muligt at lave en ombytning?
Ombytning af et Spartoo produkt
  • Ombytning til en anden størrelse
Du har mulighed for at ombytte din vare til en anden størrelse. Du skal blot udfylde en returanmodning og bede om at få en ombytning til den ønskede størrelse.
  • Ombytning af model eller farve
Vi ombytter ikke en til anden farve eller en anden model . Du kan derfor vælge at returnere varen og derefter foretage en ny bestilling. Ombytning af et partnerprodukt
Partnerprodukter kan ikke ombyttes. Du kan derfor vælge at udføre en retur og få beløbet refunderet, og derefter bestille en ny vare på vores hjemmeside.
Hvad er tidsfristen for at returnere en vare?
Tidsfrist for at lave en retur på et spartoo-produkt
Du har 30 dage efter modtagelse af din pakke til at udfylde en returanmodning.
Tidsfrist for at lave en retur på et partnerprodukt
Tidsfristen for at gennemføre en returanmodning på et partnerprodukt afhænger af returbetingelserne hos vores samarbejdspartner. For at tilgå returbetingelserne for samarbejdspartneren, skal du logge ind på din kundekonto og derefter klikke på ”se returbetingelser”.
Hvor længe går der før jeg modtager min nye vare?
Tidsfristen for at modtage en ombytning er 15 hverdage (undtagen lørdag, søndag og helligdage). Din retur behandles i løbet af 7 til 10 hverdage fra det øjeblik af at du har sendt din pakke retur. Denne tidsfrist afhænger af transporten til vores lager og den faktiske behandling af din returpakke (indholdsverifikation, godkendelse, forberedelse af en ny ordre). Derefter leverer vores logistikteam din pakke til den transportør, du valgte da du udfyldte returanmodningen. Leveringstiden er op til 7 arbejdsdage. En e-mail holder dig altid informeret på hvert trin i leveringen af din pakke
Returbetingelser og refundering
Returbetingelser for et Spartoo produkt
Alle varer købt hos spartoo kan returneres lige gyldigt af hvilken årsag. Du har 30 dage fra den dag du modtager varen til at udfylde en returanmodning. Du kan anmode om : en ombytning til en anden størrelse, en refundering til kreditkort eller refundering i form af et tilgodehavende. Retur af varen / varerne inden for denne periode skal følge den detaljerede procedure nedenfor. Vær opmærksom på at for at en retur kan accepteres, kan følgende betingelser være overholdt:
  • Varen(erne) må ikke være brugt udendørs;
  • Varen(erne) skal være i ny stand ;
  • Varen(erne) skal svare til nøjagtig dén model der var bestilt ;
  • Varen(erne) skal returneres i originalemballagen, der skal være i god stand , og beskyttet af en anden kasse under forsendelsen (skotøjsæsken må ikke anvendes som forsendelsespakke), sørg for at pakken er ordentligt lukket ;
  • Varen(erne) skal returneres inden for 30 dage efter modtagelsen ;
  • Hvis emballagen ankommer i tom tilstand, kan Spartoo afvise returen, hvad enten det drejer sig om et bytte eller en refundering ;
  • Den (de) skal returneres ved hjælp af nedenstående procedure ;
Din retur behandles i løbet af 7 til 10 hverdage. Når først din retur er godkendt kan vi igangsætte en refundering indenfor 72 timer (maksimum 5 hverdage).
Returbetingelser for et partnerprodukt
Vores samarbejdspartner har deres egne leverings- og returbetingelserne. For tilgå returbetingelserne for en samarbejdspartner, skal du logge ind på din kundekonto under din bestilling og klik på : ”se returbetingelser”.

Olen tehnyt palautuksen

Jeg ønsker at modtage min returetikette
For at tilgå din returetikette skal du logge ind på din kundekonto. I rubrikken ”mine varereturneringer”, vælg ”mine varereturneringer”.
Derefter:
  • Find den retur, som du vil udskrive returetiketten for;
  • Klik på ”hvordan sender du din pakke?” ;
  • Klik på linket til etiketten (punkt 1 i proceduren).
Jeg ønsker at annullere min returanmodning
Du har anmodet om en returanmodning, men du ønsker alligevel at beholde dine varer. Henvend dig venligst til vores kundeservice og bed dem om at annullere din retur. Ændringen vil blive gennmeført hurtigst muligt.
Jeg ønsker at få oplysninger om min retur
For at kende din status for din bestilling, skal du logge ind på din kundekonto. Derefter gå til rubrikken mine varereturneringer, vælg ”mine varereturneringer” . For yderligere information, kontakt endelig vores kundeservice.
Jeg ønsker at kontakte jer med hensyn til en refundering
Først og fremmest beklager vi ulejligheden. Kontakt endelig vores kundeservice pr. telefon eller ved at udfylde en kontaktformular, så en rådgiver kan give dig flere oplysninger med hensyn til din refundering, Du kan kontakte os ved at klikke nedenfor.

Jeg har ikke fulgt returproceduren, hvor lang tid vil behandlingstiden vare?

Jeg har ikke fulgt returproceduren, hvor lang tid vil behandlingstiden vare?
Du har returneret din bestilling uden at følge returproceduren. Først skal du sørge for at have returneret pakken til den korrekte adresse. Din retur vil blive behandlet mindre hurtigt, fordi de registerede oplysninger skal identificeres med pakkens indhold. Du skal regne med at der vil gå yderligere to uger i forhold til den normale behandlingstid, der normalt er på 7 til 10 hverdage. Tak for din forståelse.

Min konto

Adgangskode

Adgangskode

Jeg har glemt min adgangskode
Vi beder dig først og fremmest om sikre dig at du har indtastet den korrekte e-mailadresse, som du anvendte da du oprettede dig som kunde. For at logge ind skal du have oprettet en kundekonto. Hvis du kun har returneret din e-mail-adresse for at modtage nyhedsbreve, har du ikke en kundekonto. Hvis du stadig ikke kan oprette forbindelse til din kundekonto, kan du nulstille din adgangskode. Klik på "Min konto" øverst til højre på siden og derefter i rubrikken "Jeg er allerede en kunde, jeg logger ind" . Har du glemt dit kodeord? Klik her ». Indtast derefter din email-adresse, og du vil modtage dit nye kodeord på denne adresse. Du kan derefter ændre din adgangskode inde fra din kundekonto.
Jeg ønsker at ændre min adgangskode
For at ændre din adgangskode, skal du være logget ind på din kundekonto. Klik derefter på "min konto" , øverst til højre på siden. Du er nu inde på din kundekonto og ved at klikke på rubrikken ”Min konto”, i venstre side, kan du tilgå rubrikken ”Min adgangskode”, og foretag ændringen!
Min adgangskode virker ikke
For at administrere dine abonnementer, skal du være logget ind på din kundekonto. Klik derefter på ”min konto” , øverst til højre på siden for at tilgå din kundekonto. Du er nu inde på din kundekonto og vælg derefter ”Mine nyhedsbreve-abonnementer”, i venstre side under rubrikken ”Min konto” . For at modtage et nyhedsbrev, skal du klikke på punkt 2 ”Administrer mine abonnementer” . For at modtage et nyhedsbrev, skal du afkrydse hvilke nyhedsbreve du ønsker at modtage. Eller du kan afmelde nyhedsbreve i samme rubrik. Du kan også vælge, hvor ofte du ønsker at modtage nyhedsbreve. Vælg blot den frekvens, der opfylder dit ønske nederst på siden. Glem ikke at bekræfte!

Ændre i mine personlige oplysninger

Ændre mine personlige oplysninger

Ændre min leveringsadresse for en igangværende ordre
For at ændre din leveringsadresse, tilgå rubrikken "mine bestillinger". Tak for din forståelse.
Ændre mine personlige oplysninger
For at ændre dine personlige oplysninger skal du være logget på din kundekonto. Klik derefter på ”min konto” øverst til højre på siden. Du kan ændre dine personlige oplysninger under rubrikken ”min konto” , i venstre side.
Vigtigt!: Hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse på en igangværende bestilling, beder vi dig om at tilgå rubrikken ”mine bestillinger” . Hvis adressen allerede er blevet registeret på bestillingen, kan adresseændringen som du har lavet inde på din kundekonto ikke nå at blive rettet for din bestilling. Tak for din forståelse.

Ændre min e-mailadresse

Ændre min e-mailadresse

Ændre min e-mailadresse
Din e-mailadresse er dit brugernavn, du kan derfor ikke selv ændre din e-mailadresse. Vi beder dig om at kontakte vores kundeservice pr. telefon eller pr. e-mail via vores kontaktformular: en rådgiver vil svare dig så hurtigt som muligt!

Fordele

Fordele

Fordele
Hver gang du foretager en bestilling giver spartoo dig bonuspoint (køb for 4 kroner = 2 bonuspoint). Du kan se antallet af bonuspoint for et produkt på produktsiden. Dine bonuspoints krediteres til din kundekonto inden for 30 dage fra datoen for modtagelse af din ordre, med undtagelse af returnerede varer. For at se dit samlede antal klik på "Min konto" øverst til højre på siden, og derefter på "Bonuspoint" i afsnittet "Mine fordele" . Hvis du har optjent mindst 500 point eller derover, hvilket svarer til 40 kr. (kumulativt og uden minimumskøb), kan du trække det fra mængden af dine køb, når du betaler din ordre på på betalingssiden. Vi informerer dig om, at bonuspoint ikke kan bruges til betaling af en ordre for partnerprodukter. På forhånd tak for din forståelse.

Spartoo Premium

Spartoo Premium
Vi gør dig opmærksom på at Spartoo Premium kun er gyldig på spartoo produkter.
Hvad er fordelene ved Spartoo Premium?
Fordelene ved Spartoo Premium varierer fra land til land. For Danmark:
  1. 10% øjeblikkelig rabat på alle ikke nedsatte varer, hele året
  2. 5% yderligere rabat i udsalgsperioder
  3. Gratis ekspresleverance med UPS den næste dag, hvis bestillingen er gennemført inden kl. 13.
  4. Betaling i tre afdrag uden gebyr
  5. Særlige tilbud: ekstra rabat i løbet af særlige dage reserveret til Spartoo Premium kunder.
Vilkår:
Betingelser for anvendelse af 10% rabat: Denne prisreduktion kan ikke kombineres med andre rabatter og gælder ikke for mærker, der er udelukket fra vores kampagner (se betingelser for aktuelle tilbud). Denne rabat gælder ikke på nedsatte varer.
Betingelser for anvendelse af 5% rabat: Denne prisreduktion kan ikke kombineres med andre rabatter og gælder ikke for mærker, der er udelukket fra vores kampagner (se betingelser for aktuelle tilbud). Denne rabat gælder ikke på nedsatte varer.
Sådan abonnerer du? Du kan abonnere på Premium Service i en periode på 12 måneder ved at klikke her. Hvis du ønsker at fortsætte med at nyde fordelene ved dette abonnement efter 12 måneder, skal du fornye dit medlemskab i yderligere 12 måneder ved at betale for et nyt Spartoo Premium abonnement. Hvis du har fået en kode til at aktivere Spartoo Premium service, skal du logge på din kundekonto i premium service rubrikken for at indtaste koden!

Laveste pris garanti

Laveste pris garanti
Hvis du, efter at have købt et produkt på vores hjemmeside, finder et tilsvarende tilbud til en lavere pris, inklusive fragt, på en anden hjemmeside med et online betalingssystem, refunderer Spartoo dig 2 gange forskellen i pris.
Tilbagebetaling af prisforskellen er betinget af, at følgende betingelser er opfyldt:
  1. Den pris, der er angivet som lavere, skal indregnes som porto
  2. Den pris, der er angivet må ikke være omfattet af et bestemt salgsfremmende tilbud;
  3. Leveringsbetingelserne skal være identiske (vare på lager, forsendelse senest dagen efter ordren, forslag om mindst en gratis levering på stedet);
  4. Artiklen skal være identisk: ny, samme mærke, samme model, samme materiale, samme farve;
  5. Den skal være tilgængelig i den størrelse, farve, størrelse, kunden har købt på den hjemmeside, hvor den tilbydes til en lavere pris;
  6. Tilbuddet skal foretages af en dansk hjemmeside i danske kroner;
  7. Betaling skal ske via et online betalingssystem;
  8. Tilbuddet er begrænset til en restitution pr. person pr. vare købt hos Spartoo;
Er udelukket fra lavprisgarantien:
  1. varer ikke på lager eller solgt;
  2. Produkter, der sælges på auktionswebsteder, eller klassificerede annoncer eller udstillingswebsteder eller websider for private salgssteder;
  3. Produkter, der sælges og afsendes af vores samarbejdspartnere;
Sådan udfører du den laveste prisgaranti: Inden for 5 dage efter dit køb, skal du sende din anmodning til Spartoo ved hjælp af kontaktformularen til kundeservice, ved at følge nedenstående procedure:
  1. Skriv Spartoo-ordrenummeret i meddelelsen;
  2. Overførsel af navnet på den hjemmeside, hvor den billigere vare sælges, samt URL'en til det pågældende produktark;
    1. Hvis alle ovenstående betingelser er opfyldt, og efter udløbet af den juridiske tilbagekaldelsesperiode og din bekræftelse af at du opbevarer den pågældende vare, forpligter Spartoo dig til at refundere dig to gange forskellen i pris. Refunderingen vil blive foretaget på din kundekonto med en betalingsmetode valgt af Spartoo. Det vil ske inden for en maksimal tidsperiode på 30 dage.

Spartoo gavekort

Spartoo gavekort
Vores gavekort (CADO Carte) bruges som et kreditkort. Alt hvad du skal gøre er at vælge dette kort som betalingsmetode: ”kreditkort”
OBS: Sørg for, at den samlede mængde af din ordre er mindre end eller lig med dit gavekort, da det ikke er muligt at supplere med en anden betalingsmetode. Vi inviterer dig også til at beholde dit gavekort, når din bestilling er lavet, da i tilfælde af retur bliver dette kort genkrediteret.
Tilbyd et gavekort: Spartoo giver dig mulighed for at tilbyde dine kære et gavekort:
  • Du vælger beløbet;
  • Du skriver en besked til modtageren;
  • Du sender gavekortet via e-mail, eller du udskriver det for at aflevere det.
Gavekortet er gyldigt i et år fra aktiveringsdatoen. Advarsel: Dette kort er kun gyldigt for Spartoo-produkter. Hvis ordren indeholder et partnerprodukt, kan du ikke bruge det. For at få købe et gavekort skal du tilgå linket her: https://www.spartoo.com/cheque-cadeau.php

Gavekort og rabatkuponer

Jeg kan ikke finde mine rabatkuponer inde på min kundekonto
Hvis du har rabatkuponer til rådighed, kan du se dem inde på din kundekonto i rubrikken ”Mine fordele” . Hvis du ikke kan se dette, er det fordi din rabatkupon er udløbet og ikke længere er gyldig. Du kan se betingelserne for rabatkuponer og gavekort inde på din kundekonto ved at klikke på ”Mere info her” , under koden for din rabatkupon. Vi informerer dig ligeledes om at i tilfælde af en retur eller en refundering, vil rabatkuponer ikke blive genoprettet.
Hvorfor kan jeg ikke anvende min rabatkupon eller mit gavekort?
Du kan se betingelserne for brug af rabatkuponer og gavekort inde på din kundekonto ved at klikke på ”Mere info her” , under koden for din rabatkupon. For at få adgang til dine kuponer, klik på ”min konto” , derefter klik på rubrikken ”mine fordele”. Rabatkuponerne er ikke gyldige på nedsatte varer, da du allerede drager fordel af en rabat. Kuponerne kan ikke lægges sammen og gælder kun ved et minimumskøb. Rabatkuponer er ikke gyldige på partnerprodukter.
Hvordan anvender jeg mit gavekort?
Hvis du har et gavekort, kan du bruge det på en af ​​dine ordrer ved at indtaste koden for dit gavekort i den rubrik, der er angivet til dette formål i ramme nummer 1 "rabatkupon" på betalingssiden. Hvis du har en kupon eller et gavekort der allerede er registreret, vil du blive tilbudt at anvende dette ved betalingen. Hvis gavekortet er gyldigt og din ordre opfylder betingelserne for anvendelse af gavekortet, bliver rabatten fratrukket automatisk. Hvis der vises en fejlmeddelelse, skal du kontrollere at din ordre opfylder betingelserne for at anvende dit gavekort. Inden du bruger dette gavekort, beder vi dig om at læse dens betingelser. (Vilkårene for brug af gavekortene kan læses ved at klikke på rubrikken ”Mine fordele” inde på din kundekonto ved at vælge "Mine gavekort" og ved at klikke på «flere oplysninger her ).
OBS:
  1. Spartoo gavekort kan ikke fratrækkes fra en ordre på et partnerprodukt.
  2. I tilfælde af retur eller refundering genopretter vi ikke dine rabatkuponer
Hvordan anvender jeg min rabatkupon?
Hvis du har en rabatkupon, kan du bruge det på en af ​​dine ordrer ved at indtaste koden for din rabatkupon i den rubrik, der er angivet til dette formål i ramme nummer 1 "rabatkupon" på betalingssiden. Hvis du har en kupon eller et gavekort der allerede er registreret, vil du blive tilbudt at anvende dette ved betalingen. Hvis rabatkuponen er gyldig og din ordre opfylder betingelserne for anvendelse af rabatkuponen, bliver rabatten fratrukket automatisk Hvis der vises en fejlmeddelelse, skal du tjekke om din ordre opfylder betingelserne for at anvende din rabatkupon. Inden du bruger dette rabatkupon, beder vi dig om at læse dens betingelser. (Vilkårene for brug af rabatkuponer kan læses ved at klikke på rubrikken ”Mine fordele” inde på din kundekonto ved at vælge "Mine gavekort" og ved at klikke på «flere oplysninger her ).
OBS:
  1. Spartoo rabatkuponer kan ikke fratrækkes fra en ordre på et partnerprodukt.
  2. I tilfælde af retur eller refundering genopretter vi ikke dine rabatkuponer
Hvorfor kan min rabat ikke kombineres med udsalgsvarer?
Rabatkuponer kan ikke kombineres med andre kuponer eller kampagner. Du kan se vilkår og betingelser for en rabatkupon inde på din kundekonto, i rubrikken ”mine fordele” , vælg ”mine gavekort og tilgodehavender” og klik på ”Mere info her”. Da udsalgsvarer svarer til en fordel, kan du ikke gøre brug af din kupon på nedsatte varer. Tilgengæld kan du gemme din kupon og gør brug af den ved en fremtidig bestilling!

Log ind

Log ind

Log ind
Hvis du er kunde: For at logge ind på din kundekonto skal du klikke på "Min konto" øverst til højre på siden. I rubrikken "Jeg er allerede kunde, log ind", indtast den e-mail-adresse, du brugte til at oprette din konto, og derefter indtast din adgangskode.
Hvis du endnu ikke er kunde: Klik på "Min konto" øverst til højre på siden, og derefter på rubrikken "Jeg er NY KUNDE, jeg opretter min konto". Du kan nu oprette din konto ved at indtaste din e-mail-adresse. Du bliver derefter bedt om at udfylde de nødvendige oplysninger, for at kunne oprette din konto.

Log ud

Log ud

Log ud
For at logge ud af din kundekonto, klik på ”min konto” øverst til højre på siden, og derefter ”log ud”. Når du er logget ud, kan du lade din computer være åben uden at andre personer kan tilgå din kundekonto.

Nyhedsbreve

Nyhedsbreve

Administrer mine abonnementer
For at administrere dine abonnementer, skal du være logget ind på din kundekonto. Klik derefter på ”min konto” , øverst til højre på siden for at tilgå din kundekonto.
Du er nu inde på din kundekonto og vælg derefter ”Mine nyhedsbreve-abonnementer”, i venstre side under rubrikken ”Min konto” .

For at modtage et nyhedsbrev, skal du klikke på punkt 2 ”Administrer mine abonnementer” . For at modtage et nyhedsbrev, skal du afkrydse hvilke nyhedsbreve du ønsker at modtage. Eller du kan afmelde nyhedsbreve i samme rubrik.

Du kan også vælge, hvor ofte du ønsker at modtage nyhedsbreve. Vælg blot den frekvens, der opfylder dit ønske nederst på siden.

Glem ikke at bekræfte!
Afmeld mig fra nyhedsbreve
For at administrere dine abonnementer, skal du være logget ind på din kundekonto. Klik derefter på ”min konto” , øverst til højre på siden for at tilgå din kundekonto.
Du er nu inde på din kundekonto og vælg derefter ”Mine nyhedsbreve-abonnementer”, i venstre side under rubrikken ”Min konto” .

For at afmelde dig nyhedsbreve, er det nok at klikke på "Afmeld nyhedsbrevet" i punkt 3, og derefter vælge de nyhedsbreve som du ikke længere ønsker at modtage. Glem ikke at bekræfte dit valg!

Opret en kundekonto

Opret en konto

Opret en konto
Hvorfor oprette en Spartoo-konto? Hvis du ønsker at bestille på vores hjemmeside, skal du først oprette en kundekonto for at kunne identificere dig og indtaste de nødvendige oplysninger til levering af dine fremtidige ordrer. Desuden giver oprettelsen af en kundekonto dig adgang til at følge dine ordrer, varereturneringer og få adgang til dine fordele, herunder bonuspoint og eventuelle rabatkuponer og gavekort.
Hvordan opretter du en Spartoo-konto? Klik på "Min konto" øverst til højre på siden, og derefter tilgå rubrikken "Jeg er en NY KUNDE, jeg opretter min konto". Du kan oprette din kundekonto ved at indsætte din e-mailadresse. Du bliver bedt om at udfylde de oplysninger, der er nødvendige for at oprette din kundekonto.
Flere oplysninger: Næste gang du logger på, skal du identificere dig selv ved at klikke på "Jeg er allerede kunde, log ind".

Refundering til et tilgodehavende

Refundering i form af et tilgodehavende

Refundering i form af et tilgodehavende
For at få refunderet et tilgodehavende til dit kreditkort, skal du være logget ind på din kundekonto. Klik derefter på ”min konto” øverst til højre på siden for at få adgang til din kundekonto. Du anmode om at få dit tilgodehavende refunderet fra rubrikken ”mine fordele” .
Procedure :
  • Klik på dit tilgodehavende og derefter ”få dine køb refunderet”.
  • Anmod derefter om at få dit tilgodehavende refunderet via en bankoverførsel .
  • Re-krediteringen vil blive gennemført inden for 48 til 72 timer
I nogle tilfælde vil du blive spurgt om at udfylde dine kreditkortoplysninger, for at transaktionen af refunderingen kan blive gennemført til din bankkonto.

Slet min konto

Slet min konto

Slet min konto
Du kan til enhver tid afmelde dig fra vores mailingliste og administrer dine abonnementer til de forskellige nyhedsbreve. For kende den gælende procedure klik på ”Afmeld nyhedsbrevet”. Vi anbefaler at du ikke sletter din kundekonto, hvis du har modtaget en ordre inden for mindre end 30 dage siden. Det kan nemlig ske at du får brug for at skulle gennemføre en retur i tilfælde af problemer med dine varer. For at slette en kundekonto, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice pr. telefon eller ved at sende en forespørgsel via vores kontaktformular.

Sponsorering

Sponsorering

Sponsorering
Spartoo giver dig mulighed for at sponsorere dine venner / din familie: Ved førstegangs-ordre, samler du 75 kr. i form af gavekort. Denne ordre skal være for mere end 450 kr. og må ikke være blevet returneret. Din ven tjener også 75 kr. på sin første bestilling! Hvordan sponsorerer mine venner/min familie? Når din ven opretter sin spartoo-kundekonto, skal han/hun angive din email-adresse i feltet "E-mail på din sponsor". Du kan også invitere dine venner til at blive dine guldbørn ved at udfylde formularen i rubrikken sponsor Vilkår: Du kan sponsorere op til 100 venner og vinde op til 7440 kr. Gevinsterne udstedes i form af gavekort, der er gyldige i 1 år og kan anvendes ved en næste ordre. Du kan samle dine gevinster og anmode om betaling af gavekortet fra 150 kr. af indtjening (2 guldbørn).

Professionel kontakt

Køb engros

Køb engros hos Spartoo

Køb engros hos Spartoo
Vi takker dig først og fremmest for din interesse for vores hjemmeside. Spartoo er en virksomhed specialiseret indenfor online salg af sko til enkeltpersoner. Vi sælger derfor ikke engros.

Professionel kontakt

Professionel kontakt

Jeg ønsker at ansøge om et job hos Spartoo
Hvis du ønsker at blive en del af Spartoo teamet, kan du se alle vores ledige job- og praktikstillinger på vores hjemmeside: https://www.spartoo.com/recrutement.php?services=e-marketing
Jeg ønsker at starte et partnerskab med Spartoo
Hvis du ønsker at blive en del af Spartoo teamet, kan du læse mere om proceduren ved at følge vores hjemmeside: https://www.spartoo.com/marketplace_mentions.php
Jeg ønsker at blive affiliate-partner hos Spartoo
Hvis du ønsker at blive affiliate-partner, kan du læse mere om proceduren ved at følge vores hjemmeside: https://www.spartoo.com/affiliation.php
FORSIDE | MÆRKER | TASKER | ACCESSORIES | NYHEDER | Udsalg | STORE STØRRELSER | TRENDS | TILBUD TIL STUDERENDE
Hvem er Spartoo? | O.S.S. | Fordelene | Købsvilkår | Juridiske oplysninger | *Betingelser for de aktuelle tilbud | Marketplace | Beskyttelse af personlige data | Kontakt

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST

Spartoo.dk 4.50 / 5 Beregnet på grundlag af 793 kundeanmeldelser Google